Klubbresa 2024

Tänk att få åka iväg på resa med 49 st taggade golfare !!

Kl 0600 på fredagen startade den hyrda bussen från Synnergrens Buss från golfklubben och hämtade upp dom första glada resenärerna för att styra kosan mot Lydinge GK och resort för spel i dagarna tre. En härlig anläggning med mycket fina rum och mycket god mat.

Fredagen bjöd på varierande spel och väder.

Lördagen gick vi ut i strålande solsken och det gällde som för proffsen att röra sig uppåt i resultatlistan inför söndagen avslutning.

På söndagen skulle så vinnaren av Bjertorp Masters koras. I ledarbollen gick denna dagen Per-Olof Jacobsson, Mats Jacobsson, Ann-Britt Martinsson och Niclas Wejshag.

Efter 18 spelade hål visade det sig att klubben ordförande Per-Olof spelat bäst och tog hem slutsegern

Vi från Aktivitetskommitten vill tacka alla härliga golfare från Vara-Bjertorp GK för att ni hängde med på denna resa.

Idel glada miner och så många goa skratt.

Hoppas vi ses nästa år igen på vår klubbresa.

Nedan följer lite bilder samt resultat och bilder från helgen.

Resultat Fre 19/4

Bästa Herr: Niclas Wejshag 37p

Bästa Dam: Ann-Britt Martinsson 37p

Bästa Lag: 54 p Lars Martinsson, Ann-Britt Martinsson,Jimmy Evaldsson och Mimmi Elfstrand