Tävlingsweekend

Fredag – JA Travel, Irish Greensome

Vår Weekend rivstartar med en Irish Greensome, Shotgun 15:00. Fint prisbord med ett extra presentkort som lottas ut på närvarande spelare i samband med prisutdelningen.
Efter tävlingen håller klubben i ett Quiz och därefter så spelas det skön musik på uteserveringen. Restaurangen håller öppet till 22:30 och erbjuder en trevlig meny:
– Grillad Angusburgare i briochebröd serveras med krispig sallad, tomat, picklad gurka och rödlök samt cheddarost – 225kr – Grillad Choritzo serveras med fransk potatissallad och cidervinägersenap – 175kr
Vill man äta efter rundan så beställer man maten innan spelstart. För att deltaga på Quiz så krävs det ingen föranmälan.

Lördag – Golfresan on tour, 2-manna Scramble

Helgen fortsätter med en avslappnad och härlig Scramble på lördagen med Shotgun 10:00.
Golfresan on tour är på plats och erbjuder roliga tävlingar i tävligen. Fint prisbord utlovas och efter rundan kan du njuta av sällskapet vid klubbhuset då restaurangen håller extra öppet till 18:00.

Söndag – Bjertorp Slott´s Bästboll

Vi avslutar helgen med Bjertorp Slotts Bästboll, shotgun 10:00. Para ihop dig men en kompis och tävla om fina priser från Slottet!
I samband med tävlingen så är några av våra partners på plats, bland annat så står Marcus från Pins & Aces och visar Golfens coolaste mode och något smakprov från lokala delikatesser kommer också finnas till hands. 😀