Planerat Elavbrott

Onsdagen den 28 juni mellan 7.00 och ca 13.00 kommer vi att vara strömlösa på klubben. Detta på grund av att vår nya elstation ska installeras.

Det innebär att en hel del inte fungerar då det mesta går på el nu för tiden.

Men vi har förarbetat så mycket vi kan så du som kommer ut till klubben ska påverkas så lite som möjligt.

Men tänk på att tex så:
Kan vi endast ta betalt med Swish.
Bollautomaten fungerar inte, men vi kommer ha korgar med bollar ute vid rangen.
Toaletterna i klubbhuset och vid 9an fungerar inte, så vi får hänvisa till våra nya ute på hål 6 och 16 som är gamla hederliga utedass. Vi kommer att ha en golfbil vid klubbhuset som du kan låna om du måste gå på toaletten när du är vid klubbhusområdet.
Fyll på din vattenflaska hemma.

Detta är bara några av dom saker som inte fungerar som vanligt under tiden strömmen är borta.

Även Golfrestaurangen påverkas av detta och kommer att hålla stängt. Dom hänvisar till Gulastugan där det kommer att finnas ett begränsat sortiment och där betalar du med Swish.

Har du frågor kring detta, kontakta oss på kansliet på 0512-20261 eller info@vara-bjertorpgk.se (inte via mejl den 28 juni)

Vi hoppas du har överseende med detta denna dag!