Kommittéträff

Onsdagen den 22 feb hade vår styrelse bjudit in alla klubbens kommittéer till en träff som hölls på Swegon i Kvänum. Alla kommittéer var representerade och vi var ca 35 personer.

Kvällen inleddes med att vår kassör Lars Egonson hälsade välkommen för att sedan lämna över till vår ordförande Per-Olof Jakobsson. P-O berättade vad styrelsen kommer att arbeta med under året och efter det var det dags för våra kommittéer att göra det samma.

Lars berättade om företaget Swegon där vi även fick en rundvandring i fabriken.

En mycket trevlig och intressant kväll som avslutades med en lättare förtäring bestående av en mycket god smörgåstårta.

Klubben vill skicka ett STOTR TACK till alla er som är med och arbetar ideellt åt klubben. Er insatts är ovärderlig och väldig viktig för klubben.

Nu ser vi framemot att säsongen ska dra igång så vi får sätta igång med allt som är planerat.