Då var årets sista omgång avslutad för klubbens D50-lag.
Efter lite trassel fick vi arrangera ”vår tävling” på Ekarnas GK eftersom det var
andra aktiviteter inbokade på Bjertorp.

Ett stort tack till Annelie Hägg på Ekarna som lagt in startförbud 60 min före första start och under den tiden hann banpersonalen välta greenerna, så att vi skulle känna oss som hemma

För första gången i år kom alla spelare in på under 100 slag brutto vilket placerade oss på en fjärdeplats.
Bäst i laget denna dag var Madde som kom in på fantastiska 83 slag brutto vilket blir 61 slag netto.

Skickar ett stort tack till alla damer som varit med i laget den gångna säsongen och hoppas ni vill vara med även nästa år.

På bilden ses laget som var uttaget till sista omgången genom Christina, Ulrica, Madde, Monica och Zigge.

Christina
Lagkapten D50