Kommittéträff

Igår torsdag hölls årets kommittéträff och denna gång gästades Benders i Edsvära. Ett 30-tal kommittémedlemmar samlades denna kväll som blev mycket trevlig med bra stämning.

Kvällen inleddes med att styrelse berättade om sitt pågående arbete. Sedan fick varje kommitté berätta om vad som kommer att göra under säsongen.

Mats Jakobsson VD på Benders berättade sedan om den imponerande resan som Benders gjort genom företagets historia och händelser under vägen. Benders bjöd även på fikat som bestod av mycket god smörgåstårta från Lumber & Karle.

Kvällen avslutades med en rundvandring i fabriken där man fick se tillverkningen av betongpannor, under denna kväll körde maskinen 100 pannor per minut…imponerande!

Stort tack till Mats och Benders för att vi fick komma på besök och tack också till er kommittémedlemmar som kom denna kväll.